Webová stránka je aktuálně ve výstavbě.

Veškeré dotazy Vám rádi zodpovíme telefonicky na telefónním čísle +420 296 249 802 nebo nás kontaktujte prostřednictvím emailu [email protected]

Často kladené otázky

Shromáždili jsme odpovědi na nejčastější zákaznické otázky.
Vyřešte své problémy rychle a efektivně.

Často kladené otázky
IMOU
01
Jak nastavit cloudové úložiště?

V rozhraní zařízení zaškrtněte políčko, které odpovídá požadovanému typu služby. Klepněte na „Koupit“ a pak dokončete proces nákupu podle pokynů na obrazovce. Po dokončení předplatného cloudové služby následuje přechod na další položky menu.

Na zařízení je třeba povolit upozornění například při detekci pohybu. Upozornění jsou obvykle ve výchozím nastavení povolena.

Obdržíte zprávu z programu. Zapněte upozornění v Nastaveních -> Upozornění na vašem iPhone nebo O mně -> Nastavení -> Upozornění v Imou APP.

Zkontrolujte vysokorychlostní internetové připojení (více než 1,5 Mbps).

Poznámka: Video se nahrává v rámci daných událostí a standardních rozlišení. Neexistují žádná omezení týkající se množství uložených údajů.

02
Jaké jsou požadavky na cloudové úložiště?

Vysokorychlostní připojení k internetu (více než 1,5 Mbit/s).

Při použití zařízení iOS musí být verze systému 9.0 nebo vyšší, při použití zařízení Android - 5.0 nebo vyšší.

Ujistěte se, že kamera má nejnovější firmware.

03
Do zařízení jsem vložil MicroSD kartu, ale nenahrává video

Zkontrolujte správnou instalaci paměťové karty.

Chcete-li aktualizovat seznam zařízení, v horní části domovské stránky Imou posuňte rozhraní dolů.

Přejděte na odpovídající položku nabídky a zkontrolujte stav zařízení. Pokud je stav paměťové karty zobrazen jako „VYPNUTO“, klikněte na „Formátovat paměťové zařízení“. Budete muset zadat heslo zařízení, poté se stav změní na „ON“, načež můžete začít nahrávat video, například při detekci pohybu.

04
Jak mohu své zařízení sdílet s rodinou a přáteli?

Přihlaste se ke svému účtu „Imou“.

Vyberte zařízení, které chcete sdílet, přejděte na stránku náhledu.

Klikněte na ikonu "Sdílet" v pravém horním rohu obrazovky.

Vyberte položku Sdílení zařízení.

Klikněte na „Přidat uživatele ke sdílení“, zadejte podrobnosti o účtu „Imou“ a poté klikněte na „Uložit“ v pravém horním rohu obrazovky. Sdílení můžete zablokovat také kliknutím na tlačítko Zrušit.

Účet, který jste sdíleli s ostatními uživateli, bude mít přístup ke sdílenému zařízení. Vlastník tohoto účtu může prohlížet a přehrávat nahrávky, ale nebude moci měnit nastavení zařízení.

Vaše zařízení může být sdíleno až 6 účty.

Příjemné sdílení informací!

05
Jak mohu přijímat oznámení?

Chcete-li začít, musíte klepnout na tlačítko napájení v pravém horním rohu obrazovky na hlavní stránce.

V případě „chyby předplatného“ doporučujeme provést následující kroky:

Přijímání zpráv z programu. Zapněte upozornění v Nastavení -> Upozornění na vašem iPhone nebo O mně -> Nastavení -> Upozornění v Imou APP.

Aktivujte událost na zařízení.

Ujistěte se, že je vaše zařízení připojeno k internetu.

Po úspěšném předplacení obdržíte příslušnou zprávu.

06
Kolik zařízení lze přidat k účtu "IMOU"?

Počet účtů Imou není nijak omezen – to znamená, že můžete připojit neomezený počet zařízení.

07
Kamera se často odpojuje od sítě, připojení je nestabilní

Tento poměrně běžný problém může mít několik příčin:

Kamera je daleko od směrovače/přístupového bodu Wi-Fi.

Mezi routerem a kamerou je příliš mnoho překážek, které zhoršují kvalitu signálu.

Mnoho klientů je připojeno k přístupovému bodu Wi-Fi, který spotřebovává příliš velkou šířku pásma.

V blízkosti je příliš mnoho rušivých signálů Wi-Fi.

Šířka pásma kanálu je příliš nízká.

Postup:

Umístěte svůj chytrý telefon na místo kamery a zkontrolujte stabilitu signálu Wi-Fi.

Ověřte si u svého ISP, zda má váš kanál dostatečnou šířku pásma. Ověřte si to v jiných aplikacích ve stejné síti.

Přepněte kanál Wi-Fi v nastavení směrovače, abyste snížili úroveň rušení sítě Wi-Fi.

08
Kamera ztrácí spojení, co dělat?

Tento poměrně běžný problém může mít několik příčin:

Kamera je daleko od směrovače/přístupového bodu Wi-Fi.

Mezi routerem a kamerou je příliš mnoho překážek, které zhoršují kvalitu signálu.

Mnoho klientů je připojeno k přístupovému bodu Wi-Fi, který spotřebovává příliš velkou šířku pásma.

V blízkosti je příliš mnoho rušivých signálů Wi-Fi.

Šířka pásma kanálu je příliš nízká.

Postup:

Umístěte svůj chytrý telefon na místo kamery a zkontrolujte stabilitu signálu Wi-Fi.

Ověřte si u svého ISP, zda má váš kanál dostatečnou šířku pásma. Ověřte si to v jiných aplikacích ve stejné síti.

Přepněte kanál Wi-Fi v nastavení směrovače, abyste snížili úroveň rušení sítě Wi-Fi.

Nahoru
Chyba při ukládání!
Údaje jsou úspěšně uloženy!
Zkopírováno do schránky
Produkty jsou přidány do košíku
Produkty jsou přidány do "Oblíbených"
Zboží je přidáno pro srovnání