Vždy vám pomůžeme - včas a rychle!
- Přímé odkazy na hlavní výrobce zařízení
- Rychlý servis, záruční a pozáruční servis
- Stovky videí s odpověďmi na základní otázky týkající se nastavení jakéhokoli bezpečnostního zařízení
Důležité informace a kontakty na podporu
Technická podpora je k dispozici pouze zákazníkům, kteří si zakoupili zařízení od Pipl.ua. Při kontaktování je důležité uvést telefonní číslo, nebo email, na které byla objednávka zadána.
Pozor: Doba vyřízení vašeho požadavku je přímo závislá na správné formulaci problému a vytíženosti technika!
Důležité: Než nás kontaktujete, přečtěte si návod k použití dodaný se zařízením nebo videonávod na našem kanálu Youtube. (přejděte na YouTube).
Chcete-li kontaktovat technickou podporu, zavolejte nám, nebo nás kontaktujte prostřednictvím Telegramu nebo napište e-mail.
Technická podpora je k dispozici od pondělí do pátku
Od 9:00 do 18:00 hod.
Co potřebujete vědět?
01
Technická podpora poskytuje:
- Poradenství při instalaci a nastavení zařízení, pokud je jednotka připojena v souladu s návodem k obsluze a instalaci;
- Návod k použití zařízení ve formě technických bulletinů na základě oficiální uživatelské příručky;
- Rady týkající se běžných problémů, se kterými se setkáváte při nastavování.
02
Technická podpora neposkytuje služby ohledně:
- Nastavení a diagnostiky zařízení pomocí softwaru pro vzdálený přístup (Teamviewer, AmmyAdmin) nebo jiného;
- Poradenství týkající se vybavení, které bylo zakoupeno nebo dovezeno neoficiálním způsobem nebo bylo zakoupeno v zahraničních internetových obchodech, jako je AliExpress;
- Vzdálené konfigurace zařízení prostřednictvím webového rozhraní;
- Poradenství u zařízení od výrobců, jejichž produkty nejsou dostupné v internetovém obchodě Viatec.cz